IANICI S.R.L.…

IANICI S.R.L.… (3399)

Super User (Uncategorised) 2013-10-22 09:50:20

 Societatea IANICI SRL isi desfasoara ac…

Read More...

ACHIZITIE MATERIALE PROMOTIONALE E-MS 169…

ACHIZITIE MATERIALE PROMOTIONALE E-MS 169… (266)

Florian Iordache (Cereri de oferta) 2017-10-13 04:01:00

                                       

Read More...

Achizitii materiale publicitare…

Achizitii materiale publicitare… (313)

Florian Iordache (Cereri de oferta) 2017-08-01 10:44:16 Achizitii materiale publicitare

Documentatia pentru atribuirea contractu

Read More...

Acte firme…

Acte firme… (7324)

Super User (Uncategorised) 2011-12-18 16:38:47

Pentru a pune bazele unei afaceri in pri…

Read More...

Anunț de atribuire - achiziție de servicii de contabilitate Achizitie directa…

 

Nr. 387/01.08.2017

Anunț de atribuire - achiziție de servicii de contabilitate

Achizitie directa

  1. Denumirea și adresa autorității contractante: CAMERA DE COMERȚ, INDUSTRIE SI AGRICULTURA CALARASI cu sediu in Calarasi, Bloc BBB, et. 4, telefon/fax 0242311161/0242318941
  2. Procedura de atribuire aplicată. În cazul aplicării procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, se prezintă motivele justificative: Nu este cazul
  3. Categoria, descrierea și cantitatea serviciilor prestate; codul/codurile CVP: Servicii de contabilitate; Cod
  4. Data atribuirii contractului de servicii: 27.07.2017
  5. Criteriul de atribuire a contractului de servicii: pretul cel mai scazut.
  6. Numărul de oferte primite: .Nu este cazul
  7. Denumirea și adresa ofertantului/ofertantilor câștigător/câștigători: URSU DORINA — expert contabil cu sediul in Calarasi, str. Progresul, nr. 1, et. 3, ap. 14, judetul Calarasi, telefon: 0726713117, e-mail This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , inregistrata in Tabloul corpului expertilor contabili si al contabililor autorizati sub numarul 2086/2009, CUI 29225443
  8. Prețul sau gama prețurilor plătite: 3.100 leixl 51uni=46.500 lei aprox. 10.165 euro fara TVA
  9. Data publicării anunțului de participare: 10.07.2017
  10. Nr. si data contractului 365/24.07.2017

CPV79211000-6

Semnătura reprezentantului legal/ștampila

 

 

Nr. 352/10.07.2017

Nota privind intentia de achizitie publica directa

Ref: INTERREG V-A RO-BG,

Denumire proiect: CAREER PATHS YOUTH LABOR MOBILITY

Contract de cofinantare: cod 16.4.2.021, sistem code RO-Bg — 156, nr. 54007/21.04.2017

  1. Obiectul contractului

1.1 Denumire contract: - Contract prestari servicii contabile (expert contabil),

1 .2. Locatia prestarii: Municipiul Calarasi, str. Progresului ,blocBBB, etaj 3, judetul Calarasi

2.Cod CPV si denumirea acestuia: 79211000-6 furnizare servicii contabilitate;

3.Cantitatea sau scopul contractului de achizitie publica

  1. Valoarea contractului

4.1. Determinarea valorii lunare estimate a contractului de achizitie publica: 3.100 lei/luna, potrivit anexei „Buget".

5.Durata estimativa a contractului de achizitie publica: 15 luni.

 

   
© CCIA Calarasi